Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

Το ΔΝΤ θέλει να μπει στο ελληνικό πρόγραμμα - Ζητά μείωση αφορολόγητου και συντάξεων από 1.1.2019

«Η αντιμετώπιση της "κληρονομιάς" που αφήνει η ελληνική κρίση μπορεί να απαιτήσει πολλά χρόνια για να ολοκληρωθεί» ανέφεραν το πρωί της Τετάρτης πηγές της Κομισιόν. Στα καυτά θέματα οι αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής συμπεριέλαβαν το χρέος, το ύψος της ανεργίας και τα κόκκινα δάνεια που επιβαρύνουν τις τράπεζες. 


Οι ίδιες πηγές τόνισαν ότι το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ζητάει τόσο η μείωση του αφορολόγητου όσο και η μείωση των συντάξεων να γίνουν από 1.1.2019 χωρίς να εφαρμοστούν καθόλου αντίμετρα. Στο σημείο αυτό τόνισαν τη διαφωνία της Κομισιόν που πιστεύει ότι οι στόχοι θα επιτευχθούν και ότι δεν απαιτείται εφαρμογή της μείωσης του αφορολόγητου από το 2019 αντί για τη ψηφισμένη ενεργοποίηση του μέτρου το 2020. 

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσαν οι ίδιες πηγές στην «ανάγκη αποεπένδυσης στη ΔΕΗ» κάνοντας μνεία στο εν εξελίξει ζήτημα της πώλησης των λιγνιτικών μονάδων.  
Για το ΔΝΤ είπαν ότι εμφανίζεται να «βιάζεται» και να «θέλει» να μπει στο πρόγραμμα (come onboard) αλλά σε κάθε περίπτωση το ζήτημα δεν έχει κλειδώσει ακόμη (it is not a done deal).



Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/772078/to-dd-thelei-na-bei-sto-elliniko-programma-zita-meiosi-aforologitou-kai-sudaxeon-apo-112019/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.