Με στάση εργασίας (1μμ-5 μμ) την Πέμπτη 7 Μαρτίου οι εργαζόμενοι στο ΑΤΤΙΚΟ νοσοκομείο θα συγκεντρωθούν στις 2μμ έξω από το Υπουργείο Υγείας.
Όπως αναφέρουν θα συναντήσουν τον Υπουργό Υγείας και το βασικό πρόβλημα είναι τα ράντζα, η εργασιακή πίεση που συσσωρεύεται και η συγκέντρωση υπεράριθμων ασθενών.
Περισσότερα στο http://www.ertopen.com/news/ellada/item/46565-se-stash-ergasias-1mm-5mm-thn-pempth-7-martioy-oi-ergazomenoi-sto-attiko-nosokomeio
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.