Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

Ανοδικό ξεκίνημα για το Xρηματιστήριο Αθηνών

Πλώρη για τις 900 μονάδες έχει βάλει πλέον το Xρηματιστήριο μαζί με τις τράπεζες και τη ΔΕΗ.


Οι χθεσινοί όροι των stress tests «απελευθέρωσαν» δυνάμεις στις ελληνικές τραπεζικές μετοχές γι αυτό η αγορά κινείται με άνοδο 1,47% στις 891,76  μονάδες. Οι ξένοι επενδυτές αλλά και οι Έλληνες τραπεζίτες γνωρίζουν ότιο οι ελληνικές τράπεζες πέρασαν τα χειρότερα tests του 2015, τα οποία μπρός σ αυτά είναι σχεδόν τα μισά, από πλευράς παραδοχών. Επιπλέον οι ελληνικές τράπεζες από όλους τους αναλυτές σχεδόν – πλην των σορτάκηδων – θεωρούνται ότι θα αντέξουν στην δοκιμασία εφόσον βεβαίως εμφανίζουν πρόοδο στα κόκκινα δάνεια. Η δοκιμασία λοιπόν για τις ελληνικές τράπεζες θα κριθεί από το βαθμό της διοίκησης και των ενεργειών που θα προχωρήσουν τους επόμενους μήνες. Δύσκολα ή εύκολα θα περάσουν χωρίς ανάγκες για νέα κεφάλαια καθώς διαθέτουν στο οπλοστάσιο τους, εργαλεία για να αντικαταστήσουν «κενά» που θα προκύψουν απο την εφαρμογή νέων λογιστικών προτύπων. Εν τω μεταξύ, οι κινήσεις της δεη στο ομόλογο – αλλά και οι πληροφορίες που θέλουν στην ΔΕΗ το silchester να αυξάνει την θέση του αλλάζοντας μετοχές του ΔΕΗ ενισχύουν την μετοχή.

Πριν από λίγο ο Γενικός Δείκτης βρισκόταν στις 893,8 μονάδες καταγράφοντας άνοδο 1,81%. Κέρδη 2,28% για την Εθνική Τράπεζα στα 0,3496 ευρώ. Άνοδος 3,06% για την Eurobank στα 0,9275 ευρώ. Κέρδη 2,15% για την Alpha Bank στα  2,062 ευρώ. Ρα΄λι στην Τράπεζα Πειραιώς στα 3,87 ευρώ. Κέρδη 2,18% για την Μυτιληναίος στα 10,32 ευτρώ. Άνοδος 0,93% για τον ΟΠΑΠ στα 10,90 ευρώ. Με πτώση 0,08% ο ΟΤΕ στα 12,64 ευρώ. Με κέρδη 7,51% η νέα εταιρεία ΕΛΧΑ στα 1,86 ευρώ που προέκυψε απο την συγχώνευση ΕΛΒΑΛ και ΧΑΛΚΟΡ. Κέρδη 1,62 % για τον Τιτάνα  στα 25,10 ευρώ. 
Η αξία των συναλλαγών ανήλθε στα 45,1 εκατ. ευρώ.



Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/756627/anodiko-xekinima-gia-to-hrimatistirio-athinon/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.