
Μετά από το μεγάλο συλλαλητήριο στην Αθήνα για το ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων...
προβληματισμό φαίνεται να προκαλεί το ερώτημα: Πόσοι ήταν τελικά οι διαδηλωτές που έδωσαν το «παρών» στο Σύνταγμα;
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας στο συλλαλητήριο συμμετείχαν 140.000 διαδηλωτές.
Ωστόσο, οι διοργανωτές επιμένουν πως το πλήθος του κόσμου ξεπέρασε το 1,5 εκατομμύριο.
Η αλήθεια, ως συνήθως είναι κάπου στη μέση.
Ο τοπογράφος μηχανικός Μιχάλης Καλογιαννάκης μίλησε στον Ant1 και δίνει απαντήσεις:
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2018/02/video_956.html#more
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.