Ξεκίνησε και επίσημα την Δευτέρα η συνεργασία Toro Rosso-Honda με την παρουσίαση του νέου μονοθεσίου.
Μπορεί ο κινητήρας της Ιαπωνικής εταιρίας να ήταν ο λιγότερο αποτελεσματικός την τελευταία τριετία, ωστόσο αυτό δεν εμπόδισε το να βρει νέους πελάτες μετά το κακό τέλος με την McLaren.
«Δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα», δήλωσε ο Tost στους δημοσιογράφους μετά την παρουσίαση της STR13 της ομάδας στην Βαρκελώνη
«Η μονάδα ισχύος λειτουργεί αρκετά καλά. Είμαι πεπεισμένος ότι η Honda έχει την ικανότητα και την τεχνογνωσία για την ανάπτυξη του κινητήρα και ότι θα είμαστε εκεί που όλοι αναμένουμε να είμαστε ».
Ο Αυστριακός πρόσθεσε ότι η Honda είχε σημειώσει μεγάλη πρόοδο όσον αφορά την αξιοπιστία και την απόδοση. «Όλοι ανυπομονούμε την νέα σεζόν», είπε.
Ο Toyoharu Tanabe θεωρεί ότι η Honda έχει μάθει αρκετά μετά την συνεργασία της με την McLaren.
«Έχουμε χρησιμοποιήσει αυτές τις γνώσεις σχετικά με την αξιοπιστία και την απόδοση,» είπε, προσθέτοντας ότι η ιδέα του κινητήρα παρέμεινε αμετάβλητη.
Η Toro Rosso το 2018 θα τρέχει με τους Gasly και Hartley και σύμφωνα με τον Tost η ομάδα μπορεί να βρεθεί ακόμα και στην 5η θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. πηγή: http://f1fan.gr/?p=56800
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.