Η ΑCB και η ABP δεν έχουν συμφωνήσει για τη νέα συλλογική σύμβαση, αλλά η γενική γραμματέας της λίγκας τόνισε πως η διεξαγωγή του Copa del Rey δεν θα επηρεαστεί.
"Το Copa del Rey θα γίνει, ελπίζουμε όλα να είναι φυσιολογικά, αλλά αν χρειαστεί, θα εφαρμόσουμε όλα τα μέτρα που μπορούμε. Οι ομάδες μάς διαβεβαίωσαν πως θα αγωνιστούν, οπότε είμαστε σίγουροι πως το Copa del Rey θα γίνει", δήλωσε η Εστέρ Κιεραλτό, η οποία μεταξύ άλλων παρατήρησε επίσης πως "είναι μεγάλη ανευθυνότητα από την πλευρά της ΑΒP να πιστεύει πως οι διαπραγματεύσεις έχουν τελειώσει και να ανακοινώνει απεργία που θα πλήξει τους χιλιάδες φιλάθλους μας, ενώ στην πραγματικότητα έχουμε ακόμα 4,5 μήνες (σ.σ. μέχρι την 30/6) για να διαπραγματευτούμε".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.