
Ότι η Δαλάκα δεν συμπαθεί την Σπυροπούλου το έχουμε καταλάβει!
Δεν την συμπαθεί επειδή προφανώς δεν έχουν τα ίδια γούστα στο φαγητό, την ζωή, τον αθλητισμό λπ!
Το να τους μαγειρεύει όμως η Σπυροπούλου για να τους ευχαριστήσει που πέτυχαν νίκη ενώ εκείνη δεν αγωνίστηκε και η Δαλάκα να παίρνει το φαγητό που τους σερβίρει η Κωνσταντίνα και να ξινίζει τα μούτρα της ε αυτό πάει πολύ!
Το παρατηρήσαμε μόνο εμείς στο Υouweekly.gr και σας το δείχνουμε στο παρακάτω βίντεο:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.