
«Ήθελα να συνεχίσω αλλά ήμουν προετοιμασμένη» για όλα είπε η Αγγελική Κοκαλίτσα μετά την αποχώρηση της αλλά δεν μας έπεισε...
Η παίκτρια τα είχε βρει εξαρχής σκούρα και έφυγε πρώτη από το παιχνίδι! Διαβάστε παρακάτω...
Κάτι μας λέει ωστόσο ότι στην συνέχεια θα πετάξει τα καρφιά της!
Δείτε το σχετικό βίντεο:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.