Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018

Στον Τζέραρντ το χρυσό στο Slopestyle



Ο 17χρονος Ρέντμοντ Τζέραρντ κατέκτησε το χρυσό στο slopestyle και έγινε ο πρώτος αθλητής που έχει γεννηθεί μετά το 2000 που κατακτά μετάλλιο στους χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες.

Την 11η Φεβρουαρίου 2018 θα τη θυμάται για πολλά χρόνια ο Ρέντμοντ Τζέραρντ. Ο Αμερικανός αθλητής κατέκτησε το πρώτο του χρυσό μετάλλιο στους χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες της Πιονγκτσάνγκ και παράλληλα έγραψε ιστορία.
Πριν καν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του έγινε ο πρώτος αθλητής γεννημένος από το 2000 και μετά που κατακτά μετάλλιο στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες.
Πως όμως έφτασε μέχρι εκεί; Στους δύο προκριματικούς κυριάρχησαν δύο εκ των φαβορί για την κατάκτηση του χρυσού. Στον πρώτο την πρώτη θέση κατέκτησε ο Μάρκους Κλίβελαντ από τη Νορβηγία συγκεντρώνοντας 83.71 βαθμούς, ενώ στο δεύτερο πρώτος ήταν ο Μάξενς Πάροτ (Καναδός) με 87.36.
Κανένας όμως από τους δυο τους δεν μπόρεσε να κοντράρει τον Ρέντμοντ Τζέραρντ στον τελικό. Ο 17χρονος Αμερικανός με μία εκπληκτική προσπάθεια πήρε 87.16 βαθμούς και κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο αφήνοντας τον Πάροτ στη δεύτερη θέση με 86.00. Τρίτος ήταν ο επίσης Καναδός Μαρκ ΜακΜόρις με 85.20.
Photo credits: AP Photo/Kin Cheung

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.