Πριν τέσσερα χρόνια στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Σότσι, ο Όιστεϊν Μπράατεν είχε καταλάβει την 10η θέση. Στην Πιονγκτσάνγκ όμως, έδειξε ότι βρίσκεται στην καλύτερη κατάσταση απ' όλους και πήρε το χρυσό στο Ski Slopestyle ανδρών.
Ο Νορβηγός, με καλύτερο σκορ στην πρώτη προσπάθεια (95.00) κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο του αγωνίσματος, αφήνοντας στην δεύτερη θέση τον Αμερικανό, Νικ Γκέπερ (93.60) και στην τρίτη τον Καναδό, Άλεξ Μπουλιέ-Μαρσάντ (92.40).
AP Photo/Lee Jin-man
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.