Σήμερα, στη Circuit de Barcelona-Catalunya, η RB14 βγήκε από το γκαράζ για την έναρξη των δοκιμών, δίνοντας σε όλους μια πρώτη ματιά στα αγωνιστικά χρώματά της για το 2018.
Παρουσιάστηκε η Aston Martin Red Bull Racing TAG Heuer RB14 την περασμένη εβδομάδα στην ειδική έκδοση «Disruption», αλλά ο «DisruptoBull» προοριζόταν να έχει περιορισμένη διάρκεια.
Αυτή θα είναι η τρίτη χρονιά με τη χρήση του ματ σχεδιασμού – παρόλο που το υποκείμενο σχέδιο μπορεί να βρεθεί πίσω στο 2005 και την πρώτη χρονιά της ομάδας στη Formula1, όταν η RB1 αγωνίστηκε με ένα σχεδιασμό που άφησε το σημάδι του. Είναι ακόμα μια σχετικά νεαρή ομάδα με τους όρους της F1 – αλλά κατά τη διάρκεια των τελευταίων 13 σεζόν, το διακριτικό μπλε, κίτρινο και κόκκινο σχέδιο έχει επιτύχει ένα επίπεδο αναγνώρισης για το οποίο η ομάδα είναι υπερήφανη.
πηγή: http://f1fan.gr/?p=56770




Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.