Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

One man show με τεσσάρα – Κούλουμα με Βράνιες η ΑΕΚ

Χατ τρικ ο Βόσνιος, πολλά διαιτητικά λάθη και 4-0 η Ένωση την Ξάνθη.
Υπόθεση ενός ημιχρόνου ήταν η αναμέτρηση της ΑΕΚ με την Ξάνθη. Η Ένωση κατάφερε να πετύχει ευρύ σκορ στα πρώτα 45 λεπτά και να παίξει χωρίς άγχος στο δεύτερο προσφέροντας στους οπαδούς της ευχάριστο και συνάμα αποκριάτικο απόγευμα πριν την Καθαρά Δευτέρα.
Έτσι η οικογένεια του Δικέφαλου εόρτασε με τον καλύτερο τρόπο, εκτός από το χαλαρό τρίποντο, την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας στο μπάσκετ, καθώς η ομάδα καλαθοσφαίρισης ήταν παρούσα στο ΟΑΚΑ, αποθεώθηκε από τον κόσμο και οι ποδοσφαιριστές έκαναν το γνωστό πασίγιο (ελληνιστί πέρασμα) στους μπαστεμπολίστες.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.