«Τα 85 δισ. ευρώ "μαύρου" χρήματος, υπερτιμολογήσεων και παράνομων αμοιβών από το 1991 μέχρι το 2010 αποτελούν το 1/4 του δημόσιου χρέους της χώρας και δυστυχώς όλα αυτό συνέβαινε την περίοδο 2010-2015, όταν ο ελληνικός λαός στέναζε κάτω από την μπότα των μνημονίων», είπε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας
Ως την κορυφή ενός μεγάλου παγόβουνου, που συνέβαλε μεταξύ πολλών άλλων καταστάσεων στη χρεοκοπία της χώρας, χαρακτήρισε την υπόθεση Novartis ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης από την Καβάλα όπου βρίσκεται και πραγματοποιεί διήμερη επίσκεψη στην περιοχή.Ο κ. Πολάκης, μιλώντας στους δημοσιογράφους και κληθείς να σχολιάσει τα όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας σχετικά με την πολύκροτη υπόθεση, υπογράμμισε ότι «η αμερικανική Δικαιοσύνη προχώρησε πάρα πολύ, σε συνεργασία με τις ελληνικές αρχές. Πρόκειται για έναν από τους τρόπους με τους οποίους χρεοκόπησε η χώρα.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/761482/polakis-i-novartis-sunevale-sti-hreokopia-tis-horas/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.