«Ο πρόεδρος της ΝΔ διέγραψε τον κύριο Αντώναρο γιατί η παράταξη μας τώρα που βάλλεται πρέπει να βαδίσει ενωμένη», ανέφερε
Για παρακράτος του ΣΥΡΙΖΑ που ξαναχτύπησε, και για εκτελεστικό βραχίονα του κυβερνώντος κόμματος, έκανε λόγο στον ΣΚΑΪ ο Άδωνις Γεωργιάδης με αφορμή την επίθεση στην επιχείρηση της Μαρέβας Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη.«Η κ. Γκραμπόφσκι έχει στοχοποιηθεί με τρόπο τόσο χυδαίο που έχω σοκαριστεί. Tην έβαλαν στο κάδρο, τη συκοφάντησαν, λάσπωσαν αυτή τη γυναίκα, χυδαιολόγησαν… έγινε πρωτοσέλιδο… Το έγκλημα της; Είναι η σύζυγος του Κυριάκου Μητσοτάκη, που θα οδηγούσε αυτό; Δε νομίζω ότι έχει στοχοποιηθεί άλλη γυναικά πολιτικού στη νεότερη ιστορία όσο αυτή» πρόσθεσε ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της ΝΔ, προχθές έριξαν μπογιές στο σπίτι του Μίκη, μετά στη Μαρέβα… πρόκειται για εκτελεστικό βραχίονα του ΣΥΡΙΖΑ, δεν λέω ότι δίνει εντολές ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά επιτίθενται σε όσους αντιδρούν.
Όπως ανέφερε ο κ. Γεωργιάδης, προχθές έριξαν μπογιές, στο σπίτι του Μίκη, μετά στη Μαρέβα… πρόκειται για εκτελεστικό βραχίονα του ΣΥΡΙΖΑ, δεν λέω ότι δίνει εντολές ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά επιτίθενται σε όσους αντιδρούν.
«Στημένη από τον ίδιο τον Τσίπρα η Novartis»
Σε ό,τι αφορά την υπόθεση Novartis o Άδωνης Γεωργιάδης τόνισε χαρακτηριστικά ότι «από τη Novartis δεν έχω πάρει ούτε καφέ εσπρέσο». Μίλησε για στημένη υπόθεση από τον ίδιο τον κ Τσίπρα, και επισήμανε ότι οι προστατευόμενοι μάρτυρες χρησιμοποιούν τη λέξη «πιστεύω». «Αυτά δεν είναι στοιχεία» τόνισε.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/760136/georgiadis-gia-mareva-parakratos-suriza-o-tsipras-piso-apo-ti-novartis/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.