Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

Μίχαλος για Novartis: Να ολοκληρωθεί η διαδικασία και να αποδοθούν ευθύνες


Ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθήνας Κωνσταντίνος Μίχαλος ζήτησε να γίνουν γρήγορες διαδικασίες για να αποδοθούν οι ευθύνες και να υπάρξει τιμωρία για την υπόθεση Novartis.
Μιλώντας σήμερα σε τηλεοπτική εκπομπή της ΕΡΤ1 ο κ. Μίχαλος σημείωσε ότι δεν τίθεται θέμα αν υπήρχε ή δεν υπήρχε σκάνδαλο. «Είναι ένα εισαγόμενο σκάνδαλο διότι η έρευνα ξεκίνησε από την Αμερική, αλλά η ουσία είναι πόσο γρήγορα μπορεί να λήξει η κατάσταση, διότι μπορεί να αφορά και τη σπίλωση πολιτικών ονομάτων, αλλά σε κάθε περίπτωση ο ελληνικός λαός πρέπει να γνωρίζει τι έγινε και βεβαίως να επιβληθούν οι τιμωρίες που πρέπει» όπως είπε.


Περισσότερα στο http://fimotro.gr/?p=65639

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.