Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

Τι κατέθεσαν οι μάρτυρες «Σαράφης» και «Κελέση» για μίζες της Novartis σε 3 πρώην υπουργούς – Η απόπειρα αυτοκτονίας


Ο μάρτυρας με την κωδική ονομασία «ΜΑΞΙΜΟΣ ΣΑΡΑΦΗΣ» περιγράφει στην δικογραφία Novartis, η οποία κατατέθηκε στη βουλή και παραδόθηκε στους ενδιαφερομένους, τον μηχανισμό με τον οποίο δόθηκε μίζα, όπως ισχυρίζεται, 40 εκατομμυρίων ευρώ για την Υγεία.

Τι αναφέρει η έκθεση της ένορκης εξέτασης μάρτυρα

Ο μάρτυρας ρωτήθηκε τι γνώριζε για τις παράνομες πρακτικές της Novartis Ελλάς και των λοιπών φαρμακευτικών εταιρειών στην Ελλάδα.




Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=661219&catID=1

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.