Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

Να διακόψουν τη μετάδοση διαφημίσεων αποφάσισαν οι εργαζόμενοι στο Mega

Εικόνα  απο τον έκτο όροφο του Μέγκα που ήταν η αίθουσα σύνταξης του δελτίου ειδήσεων Φωτογραφία:Mignatiou.com
Εικόνα απο τον έκτο όροφο του Μέγκα που ήταν η αίθουσα σύνταξης του δελτίου ειδήσεων Φωτογραφία:Mignatiou.com
Οι εργαζόμενοι στο Μέγκα αποφάσισαν σήμερα να διακόψουν τη μετάδοση των διαφημίσεων. Σε γενική συνέλευση που έγινε στα γραφεία του σταθμού αποφασίστηκε να ξεκινήσουν επαναλαμβανόμενες 24ωρες απεργίες ξεκινώντας απο την Τρίτη στις τρεις το μεσημέρι. 

Οι εργαζόμενοι στο Μέγκα παραμένουν επι δεκαεπτά μήνες απλήρωτοι και όλο αυτό το διάστημα συνέχιζαν να εργάζονται με αποτέλεσμα να έρχονται έσοδα στο κανάλι, τα οποία πήγαιναν στα ταμεία των τραπεζών για την αποπληρωμή των δανείων. Μετά την απόφαση για απεργιακές κινητοποιήσεις τα έσοδα αυτα θα σταματήσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.