
Άλλη μία αποχώρηση από το Master Chef...
Άλλη μία μέρα που 2 παίκτες μονομάχησαν για την ποδιά... Όμως ένας κατάφερε να κερδίσει και να επιστρέψει στο σπίτι. Διαβάστε παρακάτω...
Υποψήφιοι προς αποχώρηση η Νικολέτα και ο Χαράλαμπος! Η αλήθεια είναι πως η μάχη ήταν άνιση μιας και ο Χαράλαμπος είναι επαγγελματίας ενώ η Νικολέτα ερασιτέχνης... Αυτό έδειξε και το αποτέλεσμα μιας και η νεαρή κοπελα αποχώρησε τελικά από το παιχνίδι έχοντας την πιο χαμηλή βαθμολογία από τους κριτές.
Η Νικολέτα λίγο πριν φύγει είπε:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.