
Ο καιρός μοιάζει να το έχει πάρει… απόφαση πως έχουμε χειμώνα! Κάπως έτσι η μίνι – άνοιξη που ζήσαμε τα τελευταία εικοσιτετράωρα αποτελεί ήδη παρελθόν. Η επιδείνωση έχει ήδη ξεκινήσει, ενώ το ενδιαφέρον στρέφεται στο συλλαλητήριο που έχει προγραμματιστεί για το μεσημέρι της Κυριακής, 04.02.2018.
Οι διοργανωτές του ευελπιστούν η ανταπόκριση του κόσμου να είναι κατά πολύ μεγαλύτερη συγκριτικά με το συλλαλητήριο που έγινε πριν δύο εβδομάδες περίπου στη Θεσσαλονίκη.
Και μπορεί το έκτακτο δελτίο επιδείνωσης του καιρού που έχει εκδώσει η ΕΜΥ να βρίσκεται σε ισχύ, ωστόσο σύμφωνα με τον γνωστό μετεωρολόγο, Γιάννη Καλλιάνο, ο καιρός θα κάνει το… χατίρι σε όσους βρεθούν στο κέντρο της Αθήνας το μεσημέρι της Κυριακής.
«Σύμμαχος ο ήλιος στο συλλαλητήριο»
Συγκεκριμένα ο Γιάννης Καλλιάνος αναφέρει σε ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook:
«Ο ΚΑΙΡΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟΥ
Δεν χρειάζεται να απογοητεύεστε από τα δελτία επιδείνωσης του καιρού, όσοι από εσάς έχετε αποφασίσει να είστε στο Σύνταγμα την Κυριακή στις 14.00 μμ. Αυτή η μεταβολή του καιρού (γιατί για μεταβολή πρόκειται και όχι για κάτι ακραίο) δεν αφορά περιοχές όπως η Αττική για την Κυριακή.
Ναι, το Σάββατο, ενδέχεται να βρέξει το πρωί στη Αττική αλλά μέχρι εκεί. Τίποτα το ιδιαίτερο από πλευράς έντασης της βροχής. Και γενικά δεν αναμένουμε τίποτα το ιδιαίτερο για τις περισσότερες περιοχές της χώρας, αν εξαιρέσουμε μόνο το βόρειο Ιόνιο, τη Δυτική Μακεδονία, την Ήπειρο, τη δυτική Θεσσαλία και τμήματα της δυτικής Στερεάς όπου αναμένονται περισσότερες βροχοπτώσεις αλλά και χιόνια στα αντίστοιχα ορεινά την Κυριακή.
Ο ΗΛΙΟΣ ΘΑ ΒΓΕΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
Την Κυριακή, η ημέρα θα ξεκινήσει με μουντό κατά διαστήματα καιρό και η πιθανότητα να ψιχαλίσει ή να βρέξει στο κέντρο της Αθήνας είναι πραγματικά πολύ μικρή. Ειδικά από τις 13.00 το μεσημέρι και στη συνέχεια, οι νεφώσεις θα αρχίσουν να διαλύονται με αποτέλεσμα όταν θα ξεκινήσει το συλλαλητήριο στις 14.00 μμ ταυτόχρονα θα κάνει την εμφάνιση του και ο ήλιος.
Ξέρω ότι τους Έλληνες δεν θα τους επηρέαζε ο καιρός σε ένα τέτοιο συλλαλητήριο ακόμη και αν χιόνιζε ή έβρεχε ασταμάτητα συνοδεία καταιγίδων.
Ανεξαρτήτως κομμάτων, ιδεολογιών και χρωμάτων, όλοι θα είμαστε εκεί! Ραντεβού στο Σύνταγμα την Κυριακή!».
newsit.gr
voicenews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.