Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

Χρυσοί οι Γερμανοί, Βεντλ και Αρλτ, στο Luge



Οι Γερμανοί, Τόμπιας Βεντλ και Τόμπιας Αρλτ, κατέκτησαν το χρυσό μετάλλιο στο διπλό των ανδρών στο Luge στους Χειμερινούς Αγώνες της Νότιας Κορέας.

Η συλλογή μεταλλίων για την Γερμανία στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες της Νότιας Κορέας συνεχίζεται και στο διπλό των ανδρών στο Luge ήρθαν άλλα δυο μετάλλια, ένα χρυσό και ένα χάλκινο.
Το χρυσό κατέκτησαν οι Τόμπιας Βεντλ και Τόμπιας Αρλτ, κάνοντας χρόνο 45.887, με τους Αυστριακούς, Πίτερ Πεντς και Γκέοργκ Φίσλερ, να έπονται με 45.894 και να παίρνουν το ασημένιο μετάλλιο.
Στην τρίτη θέση ένα ακόμη γερμανικό ζευγάρι με τους Τόνι Έγκερτ και Σάσα Μπένεκεν να έχουν επίδοση 46.056 και να ανεβαίνουν στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.