Κλειστοί θα έιναι την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου, από τις 10 το πρωί, οι σταθμοί του μετρό «ΣΥΝΤΑΓΜΑ», «ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ» και «ΟΜΟΝΟΙΑ» με εντολή της Ελληνικής Αστυνομίας. Οι συρμοί θα διέρχονται κανονικά αλλά δεν θα πραγματοποιούν στάσεις.
Το κλείσιμο των σταθμών του Μετρό εκτιμάται ότι γίνεται για λόγους ασφαλείας, ωστόσο αναμένεται να δυσχεράνει τους διαδηλωτές που σκόπευαν να πάνε στο συλλαλητήριο για το όνομα της Μακεδονίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.