Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

Συζήτησε με τον GM των Καβς για την υπόθεση Γουέιντ ο ΛεΜπρόν

Ενημερωμένος για την επικείμενη αποχώρηση του καλού του φίλου, Ντουέιν Γουέιντ, ήταν ο ηγέτης των Καβαλίερς, ΛεΜπρόν Τζέιμς.
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της Ραμόνα Σέλμπουρν στο ESPN, ο general manager του συλλόγου, Κόμπι Άλτμαν, μίλησε με τον «βασιλιά» πριν ολοκληρωθεί το deal για τον «Flash», εξηγώντας του τις αιτίες που οδήγησαν σε αυτή την εξέλιξη.
Ο ΛεΜπρόν φαίνεται πως πείστηκε απ’ όσα άκουσε και συμφώνησε πως αυτή θα ήταν η καλύτερη λύση και για τις δύο πλευρές.
Αφού, λοιπόν, δόθηκαν οι αμοιβαίες εξηγήσεις, ο «D-Wade» επέστρεψε στους Μαϊάμι Χιτ για να κλείσει την καριέρα του στην ομάδα της καρδιάς του…

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.