Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2018

Πόσα πληρώνουν οι ομάδες για τη συμμετοχή τους στην F1



Κάθε άλλο παρά μικρό είναι το κόστος για τις ομάδες που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα της Formula 1. Έχουν δημοσιευτεί τα στοιχεία σχετικά με το πόσο πληρώνουν οι ομάδες ώστε να εξασφαλίσουν τη συμμετοχή τους και μπορούμε να διακρίνουμε πως δεν είναι και λίγο το χρηματικό ποσό το οποίο ξοδεύουν.
Σύμφωνα με τον κανονισμό που τέθηκε σε ισχύ το 2013, όλες οι ομάδες πληρώνουν 516.128 δολάρια. Από κει και πέρα κάθε πόντος που παίρνουν οι πρωταθλητές κοστίζει και 6.194 δολάρια. Για κάθε πόντο που παίρνει οποιαδήποτε άλλη ομάδα πληρώνει 5.161 δολάρια. Το ποσό που αντιστοιχεί στην κάθε ομάδα θα πρέπει να έχει εξοφληθεί ως τον Νοέμβριο.
H Mercedes θα πληρώσουν το ποσό των 4.6 εκατομμυρίων δολαρίων. Το ποσό που θα πληρώσουν οι πρωταθλητές φέτος είναι κατά μισό εκατομμύριο λιγότερο σε σχέση με το ποσό που πλήρωσαν το 2016. Ο λόγος που πληρώνουν λιγότερα σε σχέση με τότε, είναι πως φέτος υπήρξε ανταγωνισμός. Η γερμανική ομάδα κατέκτησε το πρωτάθλημα με 668 πόντους. Δηλαδή, 97 λιγότερους σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν. Έτσι, θα πληρώσουν 600.818 δολάρια λιγότερα. Αυτό είναι και το μικρότερο ποσό που θα πληρώσει η Mercedes από το 2014, τότε που ξεκίνησε και η κυριαρχία της.
Αντιθέτως, η Ferrari η οποία ήταν η ομάδα που κόντραρε, όσο κανείς άλλος, την Mercedes, οφείλει να πληρώσει 639.964 δολάρια περισσότερα φέτος σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Force India, Renault, Haas και Sauber θα πληρώσουν λίγο περισσότερα φέτος ενώ, Red Bull, Williams, Toro Rosso και McLaren θα πληρώσουν λίγο λιγότερα.                                                                                                                                                                                                    πηγή: http://f1fan.gr/?p=56255

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.