Η νέα Διεύθυνση του Epsilon TV ανέλαβε καθήκοντα πανέτοιμη για ριζικές αλλαγές.
Η πρώτη έφτασε με την αλλαγή του logo του σταθμού, την οποία το κανάλι ανακοίνωσε και επίσημα. Το νέο λογότυπο φέρει αποχρώσεις του καφέ και του χρυσού χρώματος προκειμένου να μη θυμίζει σε τίποτα το προηγούμενο που ήταν στο λευκό και το κόκκινο χρώμα.
Να που, όμως, -σύμφωνα με το Enimerosi24- οι ιθύνοντες αποφάσισαν, να εξαφανίσουν για τα καλά το μέχρι πρότινος πιο χαρακτηριστικό χρώμα του παλιού Epsilon που δεν είναι άλλο από το κόκκινο. Με ποιον τρόπο; Δίνοντας ρητή εντολή να αφαιρεθεί από τα σκηνικά και να σταματήσουν παρουσιαστές και μέλη πάνελ να το προτιμούν στα ρούχα με τα οποία εμφανίζονται στο γυαλί.
Λέγεται πως με συνοπτικές διαδικασίες καθετί κόκκινο στις εγκαταστάσεις του σταθμού ή στην εικόνα που φθάνει στον τηλεθεατή, απομακρύνθηκε ή… βάφτηκε. Ακόμα και οι κόκκινες λεπτομέρειες στο στούντιο των ειδήσεων του Νίκου Ευαγγελάτου…
Το μόνο που μένει είναι να είμαστε λιγάκι πιο παρατηρητικοί την επόμενη φορά που θα δούμε πρόγραμμα στο Epsilon ώστε να επιβεβαιώσουμε όσα γράφτηκαν. πηγή: http://www.markos.tv/empargko-se-sygkekrimeno-xroma-sto-epsilon-apokleioyn-apo-skinika-kai-royxa
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.