Υπερήφανος για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο δηλώνει ο Alex Lasry, αντιπρόεδρος των Bucks, που έχει και ένα μήνυμα για τον "Greek Freak".
Η συμμετοχή του Γιάννη Αντετοκούνμπο για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο All-Star Game δεν έκανε υπερήφανους μόνο τους Έλληνες φιλάθλους, αλλά και τους ανθρώπους των Milwaukee Bucks. Ο Alex Lasry, αντιπρόεδρος της ομάδας, εξέφρασε την υπερηφάνεια που αισθάνθηκε για τον 23χρονο φόργουορντ μέσω των social media, προσθέτοντας επίσης και το εξής μήνυμα: "πάμε τώρα να τελειώσουμε δυνατά τη σεζόν".
Αναλυτικά το ποστάρισμα του Alex Lasry:
πηγή: http://nba.sport24.gr/article/5085736/to-minuma-tou-antiproedrou-twn-bucks-ston-gianni
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.