
Οι αντιεξουσιαστές άφησαν τρικάκια με συνθήματα αλληλεγγύης και αποχώρησαν.
Έληξε η κατάληψη στα γραφεία της εφημερίδας «Αυγή» από περίπου 30-40 αντιεξουσιαστές οι οποίοι είχαν εισβάλει λίγο πριν τις 12:00 το μεσημέρι στο κτίριο της Αγίου Κωνσταντίνου σε ένδειξη αλληλεγγύης στον Κωνσταντίνο Γιατζόγλου ο οποίος κάνει απεργία πείνας και δίψας μετά τη μεταγωγή του από τις φυλακές Κορυδαλλού στη Λάρισα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.