Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Έληξε η κατάληψη στην εφημερίδα «Αυγή»

Έληξε η κατάληψη στην εφημερίδα «Αυγή»

Οι αντιεξουσιαστές άφησαν τρικάκια με συνθήματα αλληλεγγύης και αποχώρησαν.


Έληξε η κατάληψη στα γραφεία της εφημερίδας «Αυγή» από περίπου 30-40 αντιεξουσιαστές οι οποίοι είχαν εισβάλει λίγο πριν τις 12:00 το μεσημέρι στο κτίριο της Αγίου Κωνσταντίνου σε ένδειξη αλληλεγγύης στον Κωνσταντίνο Γιατζόγλου ο οποίος κάνει απεργία πείνας και δίψας μετά τη μεταγωγή του από τις φυλακές Κορυδαλλού στη Λάρισα.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.