Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

Ένας στους τρεις ανθρώπους δεν μπορούν να φάνε χωρίς να ελέγξουν το κινητό τους

kinito2
Παρέα με το κινητό φαίνεται ότι τρώει ο ένας στους τρεις ανθρώπους, που δεν μπορούν να φάνε χωρίς να ελέγξουν τη συσκευή, σύμφωνα με έρευνα της  Nutrisystem, εταιρείας παροχής υπηρεσιών για απώλεια βάρους.
Η έρευνα έγινε σε 2.000 άτομα στις ΗΠΑ, με θέμα τους παράγοντες διάσπασης της προσοχής στο βραδινό τραπέζι.
Τα στοιχεία έδειξαν ότι το 29% παίρνει μαζί του το κινητό σε κάθε γεύμα, ενώ πάνω από τους μισούς αποκάλυψαν ότι τις περισσότερες φορές φέρνουν τη συσκευή στο τραπέζι.
Επίσης, το 29% ελέγχει το κινητό του την ώρα που τρώει, ενώ μόλις το 17% υποστήριξε ότι δεν χρησιμοποιεί ποτέ το τηλέφωνό του κατά τη διάρκεια ενός φαγητού.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.