Παρέα με το κινητό φαίνεται ότι τρώει ο ένας στους τρεις ανθρώπους, που δεν μπορούν να φάνε χωρίς να ελέγξουν τη συσκευή, σύμφωνα με έρευνα της Nutrisystem, εταιρείας παροχής υπηρεσιών για απώλεια βάρους.
Η έρευνα έγινε σε 2.000 άτομα στις ΗΠΑ, με θέμα τους παράγοντες διάσπασης της προσοχής στο βραδινό τραπέζι.
Τα στοιχεία έδειξαν ότι το 29% παίρνει μαζί του το κινητό σε κάθε γεύμα, ενώ πάνω από τους μισούς αποκάλυψαν ότι τις περισσότερες φορές φέρνουν τη συσκευή στο τραπέζι.
Επίσης, το 29% ελέγχει το κινητό του την ώρα που τρώει, ενώ μόλις το 17% υποστήριξε ότι δεν χρησιμοποιεί ποτέ το τηλέφωνό του κατά τη διάρκεια ενός φαγητού.
Επίσης, το 29% ελέγχει το κινητό του την ώρα που τρώει, ενώ μόλις το 17% υποστήριξε ότι δεν χρησιμοποιεί ποτέ το τηλέφωνό του κατά τη διάρκεια ενός φαγητού.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.