Η ΑΕΚ υποχρεώθηκε σε ισοπαλία 1-1 με τη Ντιναμό Κιέβου στο ΟΑΚΑ, στο πρώτο ματς για τη φάση των «32» του Europa League.
Οι Ουκρανοί άνοιξαν το σκορ στο 19′ με τον Τσιγκάνκοφ, με την Ενωση να ισοφαρίζει στο 80΄ με κεφαλιά του Αϊντάρεβιτς ο οποίος είχε μόλις περάσει στο ματς.
Η Ένωση έπιασε πολύ καλή απόδοση στο δεύτερο ημίχρονο έμεινε και πάλι αήττητη στο Europa League και θα πάει στο Κίεβο να παλέψει στα ίσα για την πρόκριση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.