Να φύγει άμεσα από τους Νιου Γιορκ Νικς επιθυμεί ο Ισπανός σέντερ των Νεοϋορκέζων, Γουίλι Ερνανγκόμεθ.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα του Σαμς Σαράνια στο «Τhe Vertical», ο 23χρονος άσος έχει ζητήσει να αποχωρήσει από την ομάδα του Τζεφ Χόρνατσεκ και μάλιστα το συντομότερο δυνατό.
Το θετικό για τις ομάδες που θα κινηθούν για τον Ερνανγκόμεθ είναι πως ο παίκτης έχει για 2,5 χρόνια ακόμη συμβόλαιο, το οποίο προβλέπει πολύ χαμηλές απολαβές.
Πιο συγκεκριμένα, ο πρώην παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης προβλέπεται να λάβει 1,5 εκατ. δολάρια για τον επόμενο χρόνο, ενώ για τον μεθεπόμενο θα πάρει 1,55 εκατ. δολάρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.