Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

Εμπίιντ: «Ήθελα να πάρω το τελευταίο σουτ, αλλά…»

Εμπίιντ
Για την τελευταία επίθεση της ομάδας του Στεφ Κάρι στο χτεσινό ματς του All-Star Game μίλησε ο Καμερουνέζος άσος των Σίξερς, Τζόελ Εμπίιντ.
«Ήθελα να πάρω το τελευταίο σουτ, όμως ένιωθα πως επειδή είχα τον Κάρι και τον Κλέι στην ομάδα μου, η καλύτερη επιλογή ήταν να τους πασάρω την μπάλα. Αυτοί έχουν μεγάλη εμπειρία σε τέτοιες καταστάσεις και έχω απέραντο σεβασμό απέναντί τους. Γι’ αυτό τους έδωσα την μπάλα», τόνισε χαρακτηριστικά ο Εμπίιντ μιλώντας στη δημοσιογράφο, Τζέσικα Καμεράτο.
Ο σέντερ των Σίξερς αγωνίστηκε 20 λεπτά στην αναμέτρηση, προλαβαίνοντας να σκοράρει 19 πόντους, να μαζέψει 8 ριμπάουντ και να κάνει δύο μπλοκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.