Το δικό του σχόλιο για την απόφαση των Κλίβελαντ Καβαλίερς να τον παραχωρήσουν στους Λος Άντζελες Λέικερς ανήμερα του trade deadline, έκανε ο Αϊζέια Τόμας.
Σύμφωνα με τον πόιντ γκαρντ των Καλιφορνέζων, η ομάδα του Οχάιο βρέθηκε σε… «panic mode» το προηγούμενο διάστημα λόγω των πολλών συνεχόμενων ηττών.
«Δεν περίμενα ότι θα «τραβούσαν τη σκανδάλη» τόσο γρήγορα, μετά από μόλις 15 παιχνίδια. Αλλά και πάλι, πρόκειται για business. Οι Καβς ήταν σε panic mode. Έχαναν συνεχώς. Πιστεύω ότι ένιωσαν πως πρέπει να κάνουν μια κίνηση και κατέληξαν σε… σκούπα», υποστήριξε ο πρώην παίκτης των Μπόστον Σέλτικς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.