«Η κυβέρνηση νόμιζε ότι θα λασπώσει πρόσωπα που την ενοχλούν» αλλά «η κοινωνία δεν τσιμπάει» τόνισε σε συνέντευξη του στην εφημερίδα Τα Νέα ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ευ. Βενιζέλος.
«H ηγετική ομάδα της κυβέρνησης θέλησε να δημιουργήσει, με όχημα τις αθλιότητες στην υπόθεση Novartis, εσωτερικό πρόβλημα στην αξιωματική αντιπολίτευση» σημείωσε ο κ. Βενιζέλος και πρόσθεσε ότι αυτό που συμβαίνει τώρα είναι αυτό που είχε προβλέψει, δηλαδή πως «πλησιάζοντας προς το τέλος της θητείας της παρούσας Βουλής θα προκύψει θεσμική κρίση».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.