Είμαστε πεπεισμένοι, λέει ο τέως επικεφαλής του EuroWorking Group, ότι μετά από μια οκταετία με προγράμματα προσαρμογής, η Ελλάδα όχι μόνο μπορεί να σταθεί στα πόδια της, αλλά είναι και υποχρεωμένη να το κάνει
Κάνοντας αναδρομή της θητείας του που λήγει ο επικεφαλής του EWG Τόμας Βίζερ εκτιμά ότι καμιά ελληνική κυβέρνηση δεν ενστερνίσθηκε πραγματικά τα προγράμματα διάσωσης. Με εξαίρεση την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.Επί μια εξαετία ήταν επικεφαλής του Euro Working Group ο Αυστριακός Τόμας Βίζερ και έζησε από κοντά όλους τους κλυδωνισμούς της ευρωκρίσης. Σε συνέντευξη επί τη αποχωρήσει του στην ελβετική εφημερίδα Neue Zürcher Zeitung απαντά στο ερώτημα, αν η Ελλάδα θα μπορέσει να σταθεί στα πόδια της μετά τον Αύγουστο, οπότε λήγει το τρίτο πακέτο διάσωσης.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/756460/tomas-vizer-kamia-elliniki-kuvernisi-den-agaliase-ta-mnimonia-me-exairesi-tin-kuvernisi-suriza/
Πηγή: Deutche Welle
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.