Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018

Πρώτη προπόνηση για Μπράουν



Ο Μπόμπι Μπράουν έπιασε άμεσα δουλειά με τον Ολυμπιακό, με φόντο το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό Superfoods στο ΟΑΚΑ (2/3, 21:15) για την EuroLeague.

Παρά την κούραση από το μεγάλο ταξίδι που έκανε το Σάββατο (24/2) και το τζετ λαγκ, ο Μπόμπι Μπράουν έπιασε άμεσα δουλειά στον Ολυμπιακό. Ο 33χρονος γκαρντ συμμετείχε στο πρόγραμμα της Κυριακής (25/2), γνωρίζοντας τον Γιάννη Σφαιρόπουλο και τους νέους συμπαίκτες του.
Χρόνος για χάσιμο δεν υπάρχει άλλωστε στους "ερυθρόλευκους", αφενός γιατί βρισκόμαστε σε μία αρκετά κρίσιμη καμπή της EuroLeague, αφετέρου επειδή ακολουθεί η μονομαχία με τον Παναθηναϊκό Superfoods στο ΟΑΚΑ (2/3, 21:15).
 
                                                                                                          πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/Euroleague/eb-news/eb_olympiacos/prwth-proponhsh-gia-mpraoyn.5094790.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.