Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Παυλόπουλος: Χρέος της πολιτείας η λειτουργία σχολείων ειδικής αγωγής



Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας τόνισε ότι η πολιτεία οφείλει να εκπληρώνει την περί παιδείας αποστολή της, λαμβάνοντας υπόψη και τις ιδιαίτερες συνθήκες επιμέρους ομάδων μαθητών - Παρόντες στην τελετή ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ο Κώστας Γαβρόγλου και ο Γιώργος Καμίνης

«Στοιχειώδες χρέος για την Πολιτεία» χαρακτήρισε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος, την οργάνωση και λειτουργία σχολείων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κατά την τελετή εγκαινίων του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου Αθήνας, στην περιοχή του Θησείου, παρουσία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμου, του υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου, του δημάρχου Αθηναίων Γιώργου Καμίνη, βουλευτών, καθώς και πολλών εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων. 


Όπως διευκρίνισε ο κ. Παυλόπουλος, το κράτος οφείλει να εκπληρώνει την περί παιδείας αποστολή του, λαμβάνοντας υπόψη και τις ιδιαίτερες συνθήκες, υπό τις οποίες τελούν οι επιμέρους ομάδες μαθητών που είναι φορείς του δικαιώματος στην παιδεία και πρόσθεσε ότι ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της πολιτείας.

Αναφέρθηκε, επίσης, στην αρχή της ισότητας, με τη μορφή της αναλογικής ισότητας που επιβάλλει ίση μεταχείριση ουσιωδώς όμοιων καταστάσεων και άνιση μεταχείριση ουσιωδώς ανόμοιων καταστάσεων, καθώς και στο δικαίωμα της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας του καθενός, πρωτίστως μέσω της ελεύθερης συμμετοχής στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας. 



Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/765559/paulopoulos-hreos-tis-politeias-i-leitourgia-sholeion-eidikis-agogis/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.