Το πρώτο χρυσό της Ιταλίας στην κατάβαση των γυναικών του αλπικού σκι, ήρθε από την Σοφία Γκότζια. Η 25χρονη ολοκλήρωσε την προσπάθειά της σε 1:39.22 και ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, κατακτώντας το πρώτο μετάλλιο της καριέρας της.
Η αθλήτρια από το Μπέργκαμο, άφησε στην δεύτερη θέση και το ασημένιο μετάλλιο τη Νορβηγίδα, Ράγκνχιλντ Μόβινκελ, η οποία ήταν εννέα εκατοστά του δευτερολέπτου πιο αργή από τη νικήτρια (1:39.31). Μάλιστα, αυτό ήταν το δεύτερο ασημένιο της στη διοργάνωση μετά το γιγαντιαίο σλάλομ.
Την τρίτη θέση κατέκτησε η Λίντσεϊ Βον. Η 33χρονη Αμερικανίδα σημείωσε επίδοση 1:39.69 και πρόσθεσε το χάλκινο στα άλλα δύο μετάλλια από τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Βανκούβερ (ένα χρυσό στην κατάβαση και ένα χάλκινο στο Super-G).
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.