Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018

Να μην κλείσει το μετρό στο Σύνταγμα την Κυριακή ζητούν οι διοργανωτές του συλλαλητηρίου


Να παραμείνει ανοιχτός ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα την Κυριακή, ώστε να διευκολυνθεί ο κόσμος που θέλει να συμμετάσχει στο συλλαλητήριο, ζητά εκπρόσωπος των διοργανωτών.
«Απευθύνω έκκληση την Κυριακή να λειτουργήσει ο σταθμός του Συντάγματος, για να μπορέσει ο κόσμος να έρθει καλύτερα, να έρθουν με τις οικογένειές τους με τα παιδιά τους» τόνισε ο εκπρόσωπος των διοργανωτών, Στέλιος Καλόγερος, μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ενώ παράλληλα σημείωσε πως «δεν υπάρχει κανένας λόγος και φόβος επεισοδίων».
Όπως έχει ανακοινωθεί, στο πλαίσιο των αυξημένων μέτρων ασφαλείας, με εντολή της Αστυνομίας, κλειστοί θα παραμείνουν την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου, από τις 10 το πρωί, οι σταθμοί του μετρό «ΣΥΝΤΑΓΜΑ», «ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ» και «ΟΜΟΝΟΙΑ». Οι συρμοί θα διέρχονται από τους σταθμούς κανονικά αλλά δεν θα πραγματοποιούν στάσεις.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.