Υποψήφιος δήμαρχος για το δήμο Αθηναίων θα είναι ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ και νυν δήμαρχος Αμαρουσίου, Γιώργος Πατούλης, που προτίθεται να κατέλθει στις προσεχείς δημοτικές εκλογές.
Ο κ. Πατούλης, που ίδρυσε πριν έξι μήνες τον όμιλο «Αθήνα, πρωτεύουσα ξανά» ανέφερε στο Ραδιόφωνο 24/7 ότι ενδιαφέρεται για τη «στήριξη των πολιτών» και όχι τα κομματικά χρίσματα. Όμως, σημείωσε ότι «όταν υπάρχουν κομματικοί σχηματισμοί που μπορούν να στηρίξουν την προσπάθεια, είναι αποδεκτοί και μεγάλη μας τιμή».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.