Νέα εκτός έδρας ήττα για το Τριφύλλι με 2-1!
Δεν… μπορεί εκτός έδρας ο Παναθηναϊκός, ο οποίος ηττήθηκε και στα Γιάννινα, με 2-1 από τον ΠΑΣ.
Μεγάλος πρωταγωνιστής της αναμέτρησης ήταν ο Πέδρο Κόντε, ο οποίος πέτυχε αμφότερα τα γκολ των γηπεδούχων, με το δεύτερο ειδικά να διεκδικεί τον τίτλο του γκολ της χρονιάς!
Περισσότερα στο
http://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/438018/etsi-poy-na-pas-proskynhse-kai-konte-o-panathhna-kos-dyo-gkolares-o-ispanos
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.