Την ευθύνη για τα άσχημα αποτελέσματα των Σέλτικς ανέλαβε ο superstar της ομάδας της Βοστώνης, Κάιρι Ίρβινγκ.
«Όπως έχω ξαναπεί, εγώ έχω την μεγαλύτερη ευθύνη για την απόδοσή μας. Είναι δουλειά μου να βοηθώ την ομάδα μου να φτάνει σε νίκες. Είναι μια πολύ σκληρή δουλειά. Είναι πολύ μοναχική, όμως στο τέλος επιβραβεύεσαι και με το παραπάνω», τόνισε ο «Uncle Drew» μιλώντας στην εφημερίδα «Boston Globe» και τον Γκάρι Γουόσμπερν.
Σημειώνεται πως η ομάδα του Μπραντ Στίβενς μετρά μόλις μία νίκη και τέσσερις ήττες στα τελευταία πέντε ματς που έχει δώσει, απέναντι σε Ράπτορς, Γουίζαρντς, Πέισερς, Καβαλίερς και Κλίπερς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.