
Κρίμα κι άδικο για την ΑΕΚ που έμεινε στο 0-0 με την Ντιναμό Κιέβου και έμεινε εκτός συνέχειας.
H AEK έχασε τα... άχαστα και αποκλείστηκε από τη συνέχεια του Europa League. Η Ενωση στο παγωμένο Κίεβο έκλεισε την Ντιναμό στο μισό γήπεδο, έχασε πολλές ευκαιρίες, αλλά δεν κατάφερε να βάλει κάποιο γκολ.
Το τελικό 0-0 σε συνδυασμό με το 1-1 της Αθήνας, έδωσε την πρόκριση στους Ουκρανούς στους «16» της διοργάνωσης. Η ομάδα του Μανόλο Χιμένεθ αποκλείστηκε χωρίς να έχει γνωρίσει την ήττα!


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.