Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018

ΑΕΚ: Έχασε τα άχαστα και αποκλείστηκε

Έχασε τα άχαστα και αποκλείστηκε

Κρίμα κι άδικο για την ΑΕΚ που έμεινε στο 0-0 με την Ντιναμό Κιέβου και έμεινε εκτός συνέχειας.


H AEK έχασε τα... άχαστα και αποκλείστηκε από τη συνέχεια του Europa League. Η Ενωση στο παγωμένο Κίεβο έκλεισε την Ντιναμό στο μισό γήπεδο, έχασε πολλές ευκαιρίες, αλλά δεν κατάφερε να βάλει κάποιο γκολ.

Το τελικό 0-0 σε συνδυασμό με το 1-1 της Αθήνας, έδωσε την πρόκριση στους Ουκρανούς στους «16» της διοργάνωσης. Η ομάδα του Μανόλο Χιμένεθ αποκλείστηκε χωρίς να έχει γνωρίσει την ήττα!
ΔΥΝΑΜΟ ΚΙΕΒΟΥ - ΑΕΚΔΥΝΑΜΟ ΚΙΕΒΟΥ - ΑΕΚ




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.