Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

«Όλοι μαζί, προστατεύοντας την ομάδα μας και αποφεύγοντας τις παγίδες» (ΦΩΤΟ)

AEK
Μήνυμα μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έστειλε η ΠΑΕ ΑΕΚ στον κόσμο της ενόψει του επαναληπτικού αγώνα κόντρα στον Ολυμπιακό για τον θεσμό του κυπέλλου.
Η «κιτρινόμαυρη» ανάρτηση στο Facebook κάνει λόγο για στήριξη χωρίς έκτροπα και αποφυγή τυχόν παγίδων.
Αναλυτικά το μήνυμα:


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.