Μήνυμα μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έστειλε η ΠΑΕ ΑΕΚ στον κόσμο της ενόψει του επαναληπτικού αγώνα κόντρα στον Ολυμπιακό για τον θεσμό του κυπέλλου.
Η «κιτρινόμαυρη» ανάρτηση στο Facebook κάνει λόγο για στήριξη χωρίς έκτροπα και αποφυγή τυχόν παγίδων.
Αναλυτικά το μήνυμα:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.