"Ήμασταν σε μία άσχημη φάση, αλλά συνεχίσαμε τη δουλειά και κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι. Δεν είχαμε πεθάνει, απλά κάναμε κάποιες ήττες", είπε ο Αμερικανός σέντερ του Ολυμπιακού, ενώ στη συνέχεια πρόσθεσε:
"Όταν παίζεις με αυτοπεποίθηση, το καλάθι μοιάζει μεγαλύτερο. Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε και να παλεύουμε. Έχουμε πολύ καλή ομάδα και υπάρχει δρόμος ακόμη".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.