Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018

Μητσοτάκης από Μάνδρα: Αδιαφορία και ψεύτικες υποσχέσεις από την κυβέρνηση


Την περιοχή της Μάνδρας επισκέφθηκε το Σάββατο ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης όπου και ενημερώθηκε για τις εργασίες αποκατάστασης από τη μεγάλη φυσική καταστροφή.
Ο κ. Μητσοτάκης τόνισε πως επισκέπτεται την πόλη για μία ακόμα φορά 100 μέρες μετά τη φονική πλημμύρα για να δώσει, όπως είπε, μια συνέχεια σε μια δέσμευση που είχε αναλάβει ότι θα βρίσκεται κοντά τους καθ΄ όλη τη διάρκεια αυτής της δύσκολης προσπάθειας αποκατάστασης της πόλης.
«Δεν αρκεί μόνο η δική σας θέληση και η καλή πρόθεση της δημάρχου και του επιτελείου της. Εμείς από την πρώτη στιγμή που ασχοληθήκαμε δεν περιοριστήκαμε σε ανακοινώσεις αλλά συστήσαμε μια ομάδα ειδικών που έκανε ειδική τεχνική έκθεση για το τι έγινε και τι πρέπει να γίνει για να αντιμετωπιστούν ανάλογα φαινόμενα. Κινητοποιήσαμε εθελοντές κ έκανα αρκετά τηλέφωνα σε ιδιώτες δωρητές. Δεν μπορώ να πω το ίδιο για τις κρατικές αρχές. Δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστο ότι οι αρμόδιοι υπουργοί και περιφερειάρχης δεν έχουν έρθει εδώ», είπε ο κ. Μητσοτάκης κάνοντας λόγο για «αδιαφορία και ψεύτικες υποσχέσεις» από την πλευρά της κυβέρνησης.
Είπε, επίσης, ότι «τα βασικά έργα υποδομής πρέπει να ολοκληρωθούν, θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να γίνουν», τονίζοντας πως χρέος της Πολιτείας είναι να προστατεύει τους πολίτες της. «Με ενδιαφέρει οι άνθρωποι να ξαναμπούν στα σπίτια τους και οι επιχειρήσεις να λειτουργούν ξανά» είπε.


(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.