Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

Θρίαμβος για Λεντέκα και Γκαλμαρίνι!



Η Έστερ Λεντέκα και ο Νέβιν Γκαλμαρίνι πρώτευσαν στους τελικούς του παράλληλου γιγαντιαίου σλάλομ στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες.

Η Τσέχα, Έστερ Λεντέκα και ο Ελβετός, Νεβίν Γκαλμαρίνι, πήραν την πρώτη θέση και τα χρυσά μετάλλια στο παράλληλο γιγαντιαίο σλάλομ γυναικών και ανδρών αντίστοιχα, στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες της Πιονγκτσάνγκ 2018 στη Νότια Κορέα.
Η Λεντέκα στον τελικό νίκησε την Γερμανίδα, Σελίνα Γεργκ, ενώ την τρίτη θέση και το χάλκινο μετάλλιο πήρε η επίσης Γερμανίδα, Ραμόνα Τερεσία Χοφμάιστερ.
Στους άνδρες, ο Γκαλμαρίνι νίκησε στον τελικό τον Κορεάτη, Σάνγχο Λι, ενώ τρίτος ήταν ο Σλοβένος, Ζαν Κοσίρ, χαρίζοντας το δεύτερο μετάλλιο στη χώρα του (μετράει και ένα ασημένιο στο δίαθλο με τον Γιάκοβ Φακ).
AP Photo/Patrick Semansky

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.