Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2018

Στην κορυφή της βαθμολογίας παρέμεινε ο ΠΑΟΚ

ΠΑΣ-ΠΑΟΚ
Πήγε στα Γιάννινα πρωτοπόρος και έτσι έφυγε από την ηπειρωτική πόλη ο ΠΑΟΚ μετά τη νίκη του με 1-3 επί του ΠΑΣ. Μπροστά σε περίπου 3000 οπαδούς του που έκαναν... κατάληψη στις κερκίδες των Ζωσιμάδων και καθαρίζοντας το ματς από το πρώτο ημίχρονο.
Η ομάδα του Ραζβάν Λουτσέσκου μπορεί να προηγήθηκε με γκολ οφσάιντ στο 9’, όμως ήταν απόλυτα κυρίαρχη στο πρώτο μέρος. Έχασε μεγάλες ευκαιρίες με τον Πρίγιοβιτς, ο Σέρβος, όμως, πέτυχε και δύο γκολ, στα 7 τελευταία λεπτά του πρώτου ημιχρόνου.
Στο δεύτερο μέρος οι φιλοξενούμενοι προσπάθησαν να κάνουν διαχείριση δυνάμεων, οι γηπεδούχοι αναθάρρησαν κάπως όταν μείωσαν στο 71’ με τον Κόντε, όμως παρότι δημιούργησαν ορισμένες ευκαιρίες ήταν αργά για να μπουν στο παιχνίδι.
Στο φινάλε ο ΠΑΟΚ είχε ξανά ευκαιρίες για να πετύχει κι άλλο γκολ, αλλά ο Βελλίδης με εξαιρετικές αποκρούσεις κράτησε το σκορ στο 1-3.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.