Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Γιώργος Τράγκας: Θα πάμε σε πόλεμο με την Τουρκία με διαλυμένο το πολιτικό σκηνικό


Η συγκυβέρνηση λειτουργεί με κουκούλα εντός και εκτός συνόρων

Από σήμερα αρχίζει το θέαμα της Novartis, ενώ στα παρασκήνια υπάρχει έντονη διπλωματική προετοιμασία για αλλαγές συνόρων στην περιοχή. Μάλιστα η Βρετανική Daily Express βλέπει πόλεμο ανάμεσα στην Ελλάδα και στην Τουρκία.
Η συγκυβέρνηση λειτουργεί με κουκούλα. Τόσο στα εθνικά θέματα, όσο και σε εκείνα που δημιουργεί και προβάλλει εντός των συνόρων, προκειμένου να καλύψει την τεράστια αποτυχία στην οικονομία και τις υποχωρήσεις, τις μειοδοτικές ενέργειες στα εθνικά θέματα.
Ήδη αποκαλύπτεται στο σημερινό Τύπο ότι η συμφωνία με τον Έντι Ράμα, που έγινε υποτίθεται για να κλείσουμε θέματα στα Βόρεια Σύνορά μας, ανοίγει τεράστια κερκόπορτα στο Αιγαίο και δίνει επιχειρήματα στην Άγκυρα. Ήδη τα Τίρανα διαρρέουν πληροφορίες όχι μόνο για τα Αλβανικά κέρδη στο Ιόνιο, γιατί φαίνεται ότι εξαιρέθηκαν τα διαπόντια νησιά που είναι κατοικημένα και πλησίον των Αλβανικών ακτών, αλλά και συναποφασίστηκε να διαγραφεί η Τσαμουριά από το λεξιλόγιο των Αλβανών αλλά και εμείς να διαγράψουμε τον όρο Βόρειος Ήπειρος. Αυτό όμως που έγινε και διαρρέει σιγά σιγά από το φοβερό δίδυμο Τσίπρα – Κοτζιά ανοίγει περισσότερο την όρεξη των Τούρκων για να νησιά και τις βραχονησίδες του Αιγαίου.
Θα επιχειρήσω και σήμερα να φανώ χρήσιμος εξηγώντας κάποια πράγματα στον αγαπητό κο Πρωθυπουργό. Θέλω να του δώσω κάποιες εκτιμήσεις μου και ας τις πετάξει στο καλάθι των αχρήστων. Κύριε Τσίπρα, τώρα είμαι πιο βέβαιος ότι εσείς θα είστε ο απορροφητήρας της εθνικής καταστροφής που έρχεται. Της εθνικής τραγωδίας. Ήδη βρισκόμαστε στην διπλωματική προετοιμασία εκτεταμένης αλλαγής συνόρων.
Έχει προαποφασιστεί να μην σας βοηθήσει κανείς. Οι μεγάλοι έχουν αποφασίσει να κρατήσουν αποστάσεις και να μας αφήσουν να αντιμετωπίσουμε μόνοι μας την αναμέτρηση. Δεν κλείσατε καμία καλή συμφωνία με τους Βόρειους Γείτονες. Και τώρα και στο μέλλον θα είναι εχθροί μας. Σκεφτείτε ότι είμαστε μέλος της Ευρωζώνης που υποτίθεται ότι θέλει να φτάσει σε μία ολοκλήρωση και να γίνει όπως οι ΗΠΑ. Κι όμως ούτε τη δόση έδωσε σε ένα κράτος που πεθαίνει και καθημερινά απειλείται η ακεραιότητά του, ούτε έσπευσε κάποιο από τα μέλη της να συμβάλλει σε μια νέα Ναυμαχία του Ναυαρίνου στα Ίμια. Εκεί δηλαδή που υποτίθεται ότι είναι τα σύνορα της Ευρώπης. Ούτε λεφτά, ούτε στρατιωτική συμπαράσταση, ούτε έντονη διπλωματική υποστήριξη. Από κανέναν!
Ούτε στο Αιγαίο, ούτε στην Κύπρο!
Μόνο τα οικόπεδα εξόρυξης υδρογονανθράκων των Αμερικανών και των Ισραηλινών δεν δεσμεύονται από τουρκικό πολεμικό ναυτικό. Οι Ιταλοί από ό,τι φαίνεται θα φύγουν τρέχοντας.
Ένας άλλος πρωθυπουργός κύριε Τσίπρα, με στοιχειώδη λογική και εθνική συνείδηση, θα έβλεπε ότι το μόνο που σώζει ή τουλάχιστον βοηθάει την άμυνα αυτή την περίοδο είναι η ενότητα. Ειδεμή, έρχονται μαύρες μέρες και για το Έθνος και για εσάς. Για όλη την παρέα σας.
Κανονικά θα έπρεπε αυτό τον καιρό να οπλίζονται και να εκπαιδεύονται οι υπάρχοντες πολίτες στο Αιγαίο. Θα έπρεπε να προετοιμάζεται ο κόσμος και όχι να διασπάται με αστυνομικές ιστορίες ή αν θέλετε με σκάνδαλα που δεν συνοδεύονται από τεκμηριωμένα στοιχεία. Αντί να κοιτάτε την Άμυνα, στήνετε λαϊκά δικαστήρια και μετατρέπετε τη βουλή σε ένα Κολοσσαίο, όπου ρίπτονται βορά στην κοινή γνώμη πολιτικοί αντίπαλοί σας.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.