Για τα σχέδια του αναφορικά με το φινάλε της καριέρας του μίλησε ο Γάλλος πόιντ γκαρντ, Τόνι Πάρκερ.
«Η προτεραιότητα μου είναι να μείνω εδώ, στο Σαν Αντόνιο. Θέλω σίγουρα να τελειώσω εδώ την καριέρα μου. Η απόφαση θα παρθεί από τον Πόποβιτς, όμως η δική μου επιθυμία είναι να παραμείνω στην ομάδα μας. Θα δούμε τι θα γίνει», τόνισε χαρακτηριστικά ο Πάρκερ μιλώντας στην εφημερίδα «San Antonio Express News» και τον Τζαμπάρι Γιανγκ.
Υπενθυμίζεται πως ο βετεράνος άσος των Τεξανών βρίσκεται στον τελευταίο χρόνο του 3ετούς συμβολαίου που είχε υπογράψει το 2015 και θα του απέφερε συνολικά 43 εκατομμύρια δολάρια.
Πλέον, ο Πάρκερ δεν είναι βασικός πόιντ γκαρντ της ομάδας των «σπιρουνιών», αφού ο Ντιζόντε Μάρεϊ έχει πάρει τη θέση του κατόπιν απόφασης του «Coach Pop».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.