Σαφέστατες αιχμές εναντίον των Κλίβελαντ Καβαλίερς, άφησε με νέες του δηλώσεις ο πόιντ γκαρντ των Λος Άντζελες Λέικερς, Αϊζεία Τόμας.
Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο πλέι μέικερ των Καλιφορνέζων μιλώντας σε δημοσιογράφους, η πρώτη του προπόνηση με τους Λέικερς ήταν και η πρώτη… πραγματική προπόνηση που έκανε τη φετινή αγωνιστική περίοδο!
«Αυτή η προπόνηση ήταν η πρώτη πραγματική προπόνηση που έκανα φέτος. Νιώθω καλά, είμαι μια χαρά. Δεν είμαι βεβαίως στο 100%, αλλά κάθε μέρα που περνά είμαι όλο και καλύτερα», ανέφερε ο πρώην παίκτης των Μπόστον Σέλτικς, αναφερόμενος στην κατάσταση του ισχίου του.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.