"Μετά τις ήττες, μείναμε ενωμένοι. Μιλήσαμε μεταξύ μας, βγάλαμε νεύρο και αντιδράσαμε",παρατήρησε αρχικά ο Λετονός γκαρντ.
Ο Γιάνις Στρέλνιεκς επέστρεψε στις πολύ καλές εμφανίσεις, αλλά όταν ρωτήθηκε για το... step up που έκανε δεν θέλησε να κρατήσει τα "φλας" στραμμένα πάνω του. "Ήταν μόνο ένα καλό παιχνίδι. Μπορώ να παίξω να καλύτερα, όπως και η ομάδα μπορεί να αγωνιστεί καλύτερα. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε για να βελτιωθούμε".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.